SMM – Маркетинг чрез социални мрежи 

През последните няколко години маркетингът в социалните мрежи (SMM – Social Media Marketing) се превърна в основен елемент от инструментариума на всеки бранд, който желае да се наложи в онлайн пространството. Благодарение на него, бизнесът има реалната възможност да стъпи на нови пазари, да затвърди връзката си с настоящи и да изгради такава с нови клиенти, да подсили репутацията си – и всичко това без да се налага да влага баснословни суми в реклама и промоционални материали. 

Facebook, YouTube, Twitter, Snapchat, Instagram отдавна се превърнаха в едни от най-големите и доходоносни канали за редица брандове, носещи приходи от милиарди долара на годишна база. 

Защо трябва бизнесът ни да присъства в социалните мрежи?

  • защото настоящите ни и потенциални клиенти прекарват свободното си време там, следователно ние имаме още една възможност да ги таргетираме
  • защото конкурентите ни вече са там
  • дава възможност за изграждане на здрава връзка с клиентите и събиране на отзиви за услугите и продуктите ни (нещо, което е трудно при развиването на бизнеса офлайн)
  • можем да изградим имидж и разпознаваемост сред аудитория, която иначе не бихме имали възможността да достигнем
  • още една възможност да градим мрежа от лоялни последователи и клиенти
  • можем да промотираме бизнеса и услугите си без да разполагаме с огромен бюджет както при традиционната реклама
  • много по-лесно и бързо можем да правим проучвания на база клиентски желания, нагласи, пазарна структура и търсения.

Какво е важно да знаем преди за започнем със социалните медии?

  • важно е да знаем в кои социални мрежи се намира нашата аудитория. Не нито възможно, нито добра идея да се хвърлим във всеки един от социалните канали, просто защото ги има. Старателното и задълбочено предварително проучване на клиентските профили би ни насочило най-добре към правилните канали.
  • веднъж създаден, профилът ни социалните мрежи задължително трябва да се поддържа редовно.
  • нужно е да сме наясно с целите, които искаме да постигнем чрез социалните мрежи – били те увеличаване на продажбите, установяване на директна комуникация с клинетите, градене на онлайн репутация, стъпване на нови пазари или повишаване на разпознаваемостта на бранда
  • тонът на комуникация с аудиторията и поднасяното съдържание са от огромно значение.

С какво можем ние да ВИ помогнем?

  • Базирайки се на профилите на вашите клиенти, екипът ни може да ви насочи към правилния социална мрежа и да ви помогне да направите и развиете успешно вашия бизнес акаунт.
  • Нашите експерти социални мрежи ще ви дадат ясни напътствия за тона с който брандът ви да разговаря онлайн и ще ви помогнат с изграждането и оформянето на контент стратегията за всеки отделен канал.
  • Тъй като голяма част от бизнесите нямат време и свободни ресурси, нашите мениджъри социални мрежи могат да поемат управлението на профилите Ви.
  • осланяйки се на опита ни, можем да ви помогнем при провеждането и анализа на рекламни кампании там.

Този уебсайт анализира поведението на посетителите, т.е. използването на "бисквитки" за целите на измерване на обхвата, оптимизиране и персонализиране на съдържанието. Партньорите ни за социални мрежи и анализи могат да обединяват тази информация с други данни, които вече имат. В Политика за поверителност можете да получите повече информация за това. Като продължавате да сърфирате в сайта, вие се съгласявате с тази обработка на данните от оператора на сайта и трети страни, и възможността да бъде оттеглена по всяко време за в бъдеще.
OK
Затвори