Системи за управление на взаимоотношенията с клиентите - CRM
През последните две декади бизнесът играе основна роля в развитието на дигиталния сектор. Много от предлаганите софтуерни решения са продиктувани именно от нуждите на бизнеса за опростяване и систематизация на иначе сложни и трудоемки процеси. Така набират скорост и Customer Relationship системите, наричани за по-кратно CRMs.
Какво представляват тези системи?
- Софтуерно решение, с което бизнесите (без значение дали са големи или малки) събират на едно място цялата налична информация за техните клинети и партньори (адреси, проведени разговори, реализирани продажби, предложения, отчети и анализи, срещи, лица за контакт, както и много друга подробна и изключително важна база данни). Веднъв въведена в съответния CRM, всичките тези данни стават централизирани и достъпни по всяко едно време за всеки един член на различните бизнес екипи;
- Част от най-основните функции на една CRM система са: интеграция на мейл системата с Gmail и Outlook, възможност за изпращане на съобщения между служителите в компанията, опции за споделяне на файлове и изготвяне на продажбени прогнози;
- Дели се на 3 вида – десктопна, сървърна и облачна, като изборът между тях се базира на нуждите на съответния бизнес.
С какво една CRM система би била от полза за бизнеса?
- Събира на едно място цялата база от бизнес контакти, позволявайки по-лесното и управление и достъпване от всеи един от членовете на екипа;
- Допринася за развитието на бизнеса, благодарение на множеството си вътрешни функционалности;
- Не позволява изтичането или загуба на данни и ресурси;
- Подпомага работния процес в компанията и допринася за намаляване на разходите;
- Може да даде отправна точка за стартиране на нови бизнес начинания или за подробен анализ на вече изминали такива;
- Може да бъде достъпена по всяко времеи от всяка точка на света.
Какво можем ние да Ви предложим?
- Професионално изпълнено CRM решение, съобразено изцяло с конкретните нужди на Вашия бизнес;
- Пълен съпорт от екипа разработчици по време на внедряването и тестването в реални условия на работа.